Hero & Heroin

Running Non Stop !

petang tadi aku p jog ngan sepupu aku. so, aku p kat taman yang dekat ngan UITM. selalu kat situ x ramai sgt tp hari ni ntah nape ramai hari ni..

oleh kerana terlalu ramai pakwe² yang hensem & macho, aku yang terlalu bersemangat telah berlari 5 round tanpa berheni. hahahahahah... terlalu gedik la 2 kan.

esok mgkn aku nak p lagi kot.
*konon² nak tarik perhatian la 2.



orang kata dari SENAMAN turun ke HATI. kahkahkah !!!

6 comments:

R-Piz said...

hahahaha... motif sangat jogging tu.. huhu

btw, dok uitm mana eh?

Aida Radzi said...

hahaha....mesti ada motif..

uitm dungun.

R.R said...

Owh aku baru nak tanya soalan yg sama. Aku ingat kat tasik sek7. Uitm Shah alam.

Aida Radzi said...

x la...
kt uitm dungun...

hensem2 tp hensem jenis jambu.. hahahaha

R.R said...

Yang jambu2 ala-ala adek aedk ker? Kat shah alam ni memang banyak hensem2 tahap artis. Kengkadang tu boleh hilang pedoman. hahaha

Aida Radzi said...

xde la jambu jenis adek2 2...jenis jambu budak2 la...
nak test market harus la hensem yg artis...

ko jaga2...hahahah