Hero & Heroin

makan²


nampak x pe 2 ..??
hihihi...
udang masak merah..

ni la lauk tuk ngah hari ni.
aku cuma tlg apa yg patut je...
bkn nya x tahu memasak..

walaupun udang masak merah tapi sebenarnya aku x blh nak makan gak.
bukan sebab aku pose tapi sebab aku memang x boleh nak makan.
udang, ketam, sotong..senang citer seafood la..
memang aku alah ngan seafood.
nanti badan² aku akan gatal²

rugi x dapat nak makan kan.
nak wat cmne, aku kena tahan sabar nafsu tuk mkn seafood ni.
bkn x lh mkn lgsg cuma kena mkn ubat la pas2 tp sampai bila nak bergantung ngan ubat je kan.

x tahu nak masak ke?
yela 2 kan..
bukan susah pon.
aku dulu x tahu masak gak.
skrg bkn tahu sgt pon.
x sehebat ma aku lg...

aku makan pe hari ni..
lg hebat la..
gulai daging la..
jgn jeles u..
daa .... 



4 comments:

Rasydan Rosdi said...

cam besh je..
btw saya dah folo awk..
http://rasydanrosdi.blogspot.com/

Metz bUjang said...

eleh.. xreti ckp je xreti.. kah2..

:]

anamizu said...

owhh alergic seafood eh??
mcm cousin cik ana..
die kalo mkn seafood ni jd bgkak2 mulut die..cian wooo~~~

recent post : |pernah jawab panggilan camni???|

Aida Radzi said...

Metz : amboi2... sedap je dia ni.. haha..


ana : yeke..mmg kesian la kat kami yg ade alergic ni kan. blh telan air liur je kt .. hihi