Hero & Heroin

Telatah Si Bongsu

Salam  

malam ni aku nak story sal adik bongsu aku ni la. ammar suke sgt bergmbr. pantang jupe hp or kamera. mesti nak amik gmbr. mcm² gaya dia buat. kadang² x larat nak layan karenah dia ni. terlalu aktif sampai kan berat badan 2 x naik². kalo p klinik, selalu kena marah dgn misi sb berat si ammar ni x naik. budak ngah aktif. nak buat cmne kan.

jom berkenal² ngan adik bongsu aku ni.

Ammar..
Muhammad Ammarudin
09 03 09 dia punya besday.
bln 3 ni cukup la 2 tahun.
budak ni nakal sgt² tp selalu buat aku tergelak.
ade je mende dia buat 2, org lain x terfikir akan buat.
layan jela erk ♥


belalang Jr.

baju 2 aku yg belikan sb dia suka sgt kat rabbit

dah penat beraya la ni

penjual karpet kah ?

budak yg konon² nak p skool

si buruk rupa

boooriiiing

baca doa makan dulu

layak x jd model?

x larat dah aku nak upload lagi. kalo terlalu bnyk gmbr dia dari gmbr aku.
seronok ada budak kecik ni.
selalu je nak gelak.
rindu dia kalo tinggal dia lama².

2 comments:

Norfa said...

comelnya..rs nk cubit2 jer..hehe

Aida Radzi said...

hihihi...
tp kalo nakal, x cukup tgn nk layan kan..