Hero & Heroin

Aku Boring Yang Teramat Sangat


ok !!
aku x tahu nak mula dari mana. nak citer pe.
mula² aku memang bercadang nak tgk citer khurafat. ok, dh terlambat aku nak tgk kan.. aku tahu tp nak wat cmne, sibuk.
mula² ingat nak p awal la kat MesraMall kat Kertih tapi ma aku cakap bertolak lepas org balik semayang jumaat. jam 2.15 aku bertolak ngan 2 org adik aku.
sampai² MesraMall, citer khurafat dah start. ingat nak beli tiket & trus masuk la tp xde rezeki coz dah sold out.
citer yang aku nak tgk sume lewat petang. nak tgk citer faster xblh gak coz bwk adik yg bawah 18 tahun. satu² citer yg ada pada waktu 2 ialah citer ni.. Haq!!!!!!!

aku was² gak nk tgk sebab nya aku x tahu menahu citer ni berkisar kan pe. last² tgk gak sb adik aku beria² nak tgk. aku kan kakak yg baik hati yg konon² nya ! dlm hati, nasib adik.

aku masuk, citer ni dah start lam 5 minit cm2 kot. 
tgk², x tahu pe² lg..xpe, sabar....
tgk² lam 15 minit, aku x tahu pe²..
blur...!!!!!
lam hati, citer pe ni wei....
last² aku buat 'wayang' sendiri lam kepala otak aku ni...
aku berangan² dow...!!

serius aku x tahu lgsg citer ni berkisar kan pe.
aku terasa sedikit rugi duit beli tiket tgk citer Haq ni.

*gambar x berapa nak clear.

aku x mau citer sal sinopsis dia sb aku x de mood.

kalo korang sume nak tahu citer ni mengenai pe. cmne kisah dia. korang layan HAQ yg ni @pun yg ni HAQ
kalo korang rase nak p tgk, p je..

tapi aku memang x tahu pe² citer ni.
yang aku tahu, aku BORING duk dalam 2 !!!
aku cuma layang masa Ady Putra & Zul Huzaimy ngah lawan.
tapi bukan sebab syok tgk tubuh Ady Putra yg x pakai baju time 2 ok !!!!

♥ chow chin chow ♥

No comments: