Hero & Heroin

Kawan² aku pinjam !

malam ni xde nak update yang panjang lebar pon, just nak amik kataKATA kawan² aku kat FB je.
so, Enjoooyyy!!


TIADA APE YG MSTAHIL DLM HDUP...TERUSKAN APE YG DIIMPIKAN...




aku xkisah ape yg org ckp ttg aku..so,what's de point aku nk amik pot?aku ttp ngan cra aku..who're they 2 judge me?..lantak korg..

ad aku kesah???






 cakap x mau dgr,
dgr tp x fhm,

x fhm x mau tnya,
sudah tnya x tahu buat,
sudah buat lg buat salah,
sudah salah x mengaku,
sudah mengaku tp x mau ubah,
ubah lg x puas hati,
x puas hati x mau cakap!
ini mcm olang ego bdoh smbong punya olang oo~!!


sy pun mahu jadi jutawan juga...
&
luga tgk kawan² kt FB
*luga is mean koya or poyo
by Pok De



"Aku ada ruang sendiri.

Jangan tanya kenapa & mengapa.
Dewasa adalah aset aku.
Ceria selalu hingga ke tahap maksimas.
Terbang bersama aku.
Jangan tuduh aku jahat sebelum kenal.
Aku tahu apa yang aku buat.
Tapi korang takkan pernah tahu!
Hidup ini mesti bebas
makan, minum, bermain..
Atau jangan buat apa-apa!
Ini adalah kehendak termaksima aku...
Tapi di hujungnya pasti ada sempadan.
Ingat itu."




If yOu lOvE sOmEtHiNg, yOu wilL TrY tO TaCkLe. 

If yOu lOvE 'LOVE', yOu wIlL tRy tO fEel It.
If yOu LiKe tO bE sUcCeS, wHy DoN't yOu tRy tO gEt IT...?? ™

by Aku Sendiri :)

1 comment:

nazirulhazwan~ said...

hahaha, boleh ea update blog gini;p nak buat jugak la nati;p