Hero & Heroin

Ini Yang Di Nama Kan Sahabat

Assalamualaikum

masih sempat lagi aku nak update entry baru ni. kah kah kah. barang² tak kemas lagi ni. slumber badak je rilek kan ! sebenarnya rasa malas nak kemas. tiba² rasa sayang nak tingal kampung halaman. tapi hakikat sebenar yang ado! 

entry aku kali ni berkisar tentang seorang kawan aku yang amat poyo. ha ha ha. takde la. jam 2 pagi aku terima 1 sms dari kawan yang berbunyi.. agak² korang bunyi cmne 2. enikem..eniwi..ciciwet.. cm2 ke!? agak² la wei. aku sendiri pon tak tahu pe maksud dia kalo bunyi cm2. sebenarnya sms kawan cmni; "wei, tido doh ke? aku wat entry khas utk mu. sila bukak blog aku. haha".

tapi disebabkan aku dah tido, jadi aku tak buka la blog dia semalam. pagi tadi baru aku buka dan terus baca. terharu siot dia buat cm2. meleleh² air mata aku sampai banjir kawasan rumah aku. acah je dow..

kawan yang aku maksud kan ialah muhd fadil. dia memang kawan aku dari sekolah lagi. kalau korang semua nak tahu dia mengumpat aku cmne teruk nya. korang p kat blog dia ni.. gempak blog.. serius aku cakap.


Entry yang dia buat khas tuk aku : Selamat Berjuang Wahai Kawan


thanks kawan :)


Penyu Agar


4 comments:

Penyu said...

aku dah nanges airmata darah, semua keluar.. mata pisau cukur, pin baju, tanah kubur, kain kuning, bulu kaki.. dah macam kena sihir dah aku, bila mu puji aku. haha..
selamat berkusus kwn.
syg mu longgar longgar. ♥

zachosmee said...

aduilah... terharu aku.. walaupun tak kene mengena dengan perkara ini tapi sebagai sahabat yang still kat sisi walaupun dalam mood invisible aku tetap doakan kau, untuk mencapai yang terbaik dalam hidup kau... amin...

fae jamal said...

blogwalking!;)
singgah baca n3!;)

meh singgah blog fae :

http://fzhjmldn.blogspot.com/

Harian Teknologi said...

salam kenal makcik.

izin singgah

Harian Teknologi