Hero & Heroin

Contest Kami Pose Cumey

aku telah di'TAG !!
so aku kena sertai lah kan
:: Contest Kami Pose Cumey ::
thank kat Pn. Zue :)




korang nak join x? 
hadiah dia GEMPAK okkkkkk!!!
nak tahu hadiah pe?



handset Apple iphone
yup! 
x tipu ok...

@
RM100 +TOPUP 50

baik join ok.
kalo korang rasa aku ni tipu
ko p kat SINI
ko blh tgk sekali pe syarat² dia.

 ~ gambar yang aku pertaruhkan ~


:: Kenapa anda join contest ni ::

 kerana "POSE KAMI PALING CUMEY" & FISRT REUNION LEPAS 3 TAHUN X JUMPA.

sayang², u all di'TAG :
Metz | |Syatir | | Khairul | | AkuSerabut |

7 comments:

R.R said...

Kalau gambar itu yang kau pertaruhkan, brader pakai baju bunga-bunga tu pasti akan membawa kau menjadik juara. Jadik jangan bimbang. hehehee

Aida Radzi said...

hahahaha...ko tahu x kitaorg panggil dia panggil??
yb ok...YB....
hahahahaa..

tgk baju la,,,

R.R said...

Erm patutla baju tema batik bunga2.... hahahahaa.

Aida Radzi said...

dia ni pon kena main di kwn2 gak..kwn2 yg beli baju raya ni kt dia...nak x nak terpaksa r pakai...
dia dh la muka x tahu malu...

Syatir Tahar said...

Will join,soon :DD
Gambo takdok lg :P

amny.. said...

sory lmbt view...

thnx join..

best of luck k..;)

aRaN said...

thansk kerna tag akuserabut :)