Hero & Heroin

"5 Fakta Tentang Saya 5 Fakta Saya Tak Suka"

assalamualaikum...

hari ni aku telah gedik² nak masuk segmen "5 Fakta Tentang Saya 5 Fakta Saya Tak Suka".

kalo korang sume nak tahu segmen apa Jom Jom Kami Si Blogger Sekarang.

5 fakta tentang saya

  1. suka senyum
  2. minat kat Vin Diesel
  3. gilakan kentang
  4. banyak cakap jika dah ngam ngan seseorg
  5. fanatik citer aksi + komedi 
5 fakta saya tidak suka
  1. sgt³ geli kat lipas
  2. x suka menunggu
  3. anti ngan si bercakap besar
  4. 'fire' kat orang yang merokok
  5. orang yang pandai berjanji tapi x reti nak tunaikan
Saya suka group Kami Si Blogger kerana
  1. dpt menambah kawan² baru...i like it
  2. blh belajar loghat yang ada dalam Malaysia ni :)
  3. banyak membantu memperkenalkan lagi aku punya blog.. :P
  4. buat aku gelak ngan telatak kawan² yang join group Kami Si Blogger
  5. boleh tambah pengetahuan + kenal ngan blogger² yang dah otai
ok.. itu je....last sekali thanks banyak² kat Kami Si Blogger.


No comments: