Hero & Heroin

Today is sunday

hai3...ape citer ni bro??
wah, ganas nye...ahaha...

xpela lupakan yang 2 k..hihi
hari ni banyak benda berlaku.
First, ade orang meninggal. kenalan mak aku. pergi la pagi 2 tapi last2 terpaksa balik sebabnya jenazah tak sampai umah lagi.
pah2, pergi pasar nak beli bahan2 nak masak la..barang2 basah yang beli nya..
yang ni kejadian yang x tahu nak cakap cmne..happy + sedih.
happy sebab nya dapat tengok muka dia yang dah lama x tengok..rindu sangat2... 
sedih lak sebab nye hanya boleh tengok dari jauh jela..x dapat ditegur mahu pun senyum :(

lagi2??
ade lagi...
terjumpa kawan lama..seronok la jgk. nanti dia ajak lepak sekali... no hal... :)
pah2 kan, kak gee. kak gee ni kawan aku mase aku kerja sekali ngan dia...memang sangat2 baik kak gee ni...walaupun berbeza umur tapi macam sama umur je..x la tua kak gee ni.muda lg..single & cantik gitu..kak gee ade post wall kat aku & dia cakap dah lama x buat plan jahat..hihi...jahat la sgt kan..x la, dia cuma cakap dah lama x kuar lepak cam dulu2 lg..dulu pantang abih kerja je, p pantai, p makan, piiweet..ahaha..piiweet plak.
petang plak..p amik adik sekolah sebab adik ade kelas kafa. balik2 sepupu lak ajak p jogging. join, mane leh x join..sekarang dah susah nak p jogging..kalo time cuti sekolah 2 selalu la gak p ramai2 ngan adik2 pah2 ngan sepupu.best..

sampai saat ni, saya nak sudahkan saya punya ayat2 merapu di hari ahad ni :)
saya mahu tumpu pada cerita Merlin...x pernah miss lagi.

kita jumpa esok ok teman blog ku.
salam & selamat berdreaming ;)

2 comments:

eqbalzack said...

salam...abg eq singgah sini dan follow aida...tq

Aida Radzi said...

thanks abg eq