Hero & Heroin

Aku Pentingkan Diri Sendiri

teruk nya tajuk entri ni kan. nak buat cmne lagi. terpaksa ! 

mana lagu penting? buat keputusan demi kebaikan diri sendiri @ buat keputusan demi menjaga hati kawan.

aku pon ada hati jgk kan. aku pon pon ada perasaan gak kan, so nape perlu takut. buntu kalo memikirkan soal kawan ni. diri sendiri pon kena utama kan jgk. aku x tahu nape, sejak dua mejak ni aku selalu buat keputusan demi kebaikan aku je tanpa memikirkan kesan di belakang hari. aku ikut kata hati aku. selama ni x pernah lagi hati aku bohong tapi 2 mgkn hanya kebetulan saje. teruk la aku kalo sume hati aku nak kena jaga. aku bukan baik sangat nak buat sume 2. kadang² mari angin x betol aku ni, masa 2 baru korang nak rase menyampah dengan aku sedangkan aku dah bagitahu awal². nak salah kan sape plak pas2? 
selama ni aku berdiam diri bukan bermakna aku suke dengan apa yang berlaku, cuma aku x nak benda ni berlanjutan. kawan, kau pon harus fahami aku jgk. bukan kawan semata² kawan. walaupun dah kenal bertahun², belum tentu menjamin yang kawan betul² kenal kawan kan.

aku luah ketidakpuasanhati aku terhadap sesetengah kawan aku. aku dah terang apa yang aku mahu tapi kau tetap marah & tuduh aku. xpe, aku bagi masa kat kau kawan.

aku dah penat berfikir soal ni..nak tido.
nite u all 

7 comments:

aniz said...

sometime we need to do smthg dat we or anyone else dont love for good sake...wee need to dear...=)

Aida Radzi said...

thanks very much. i really appreciate your help. or maybe advice :)
thanks again aniz..

gaung said...

mende maroh maroh ning..jangan gitu.. dop comeil la..ke ganer?

Aida Radzi said...

dk la..luoh perasaan je..geram ekpon kalo kwn dk lh nk phm kite..2 je..hihi...

gaung said...

kawan mana hok paham dengan kita? kadang kita pom dok paham dengan diri sndri..betul dop..hehe

Aida Radzi said...

betol gok 2...tp soal diri sndiri, kita hk thu la tp ni soal kwn. dk lh kite je nk kene phm kwn tp kwn xbh phm perasaan kite..

gaung said...

tu r. kene igt.. ada hikmah disebalik kejadian...