Hero & Heroin

My Biodata

hai kwn2


asal my biodata r?
sb nya aku teringat zaman kecik2 & zaman skool suatu ketika dulu.
korang sume pernah bt x kat kwn2 korang. masa aku dulu msti akan ada sorg SATU. 
ni mende yg wajib ada lam MY BIODATA!! :-)


  1. NAMA
  2. UMUR
  3. TARIKH LAHIR
  4. TEMPAT LAHIR
  5. ALAMAT
  6. HOBI
  7. CITA-CITA
  8. MAKANAN KEGEMARAN
  9. MINUMAN KEGEMARAN
  10. BIL.ADIK BERADIK
  11. FALSAFAH HIDUP
pah abih tulis sume, mesti akan bt corak kt tepi2. bese guna buku log la.haha..lawak kalo ingat balik.selalu darjah 6 la yg ada sb bila nk msuk skolah mnengah 2 takut akan terpisah. so, x nak putus hubungan, kena la ada my biodata ni. skrg masih wujud lg ke bnda2 cmni?aku rase x dh kot.

*2 je point aku mlm ni. pasni nk tido sb esok nk jog ngan kwn aku lak.inyaallah kalo x ujan..hihi..mengamalkan cara hidup yg sihat la kata kan..(padahal JALAN je bkn jog pon ;-)

No comments: