Hero & Heroin

Hari² Yang Sibuk Buat Aku

Assalamualikum kawanKAWAN

aku nak buat entry baru pun macam tak de mood sangat sekarang ni. dengan aku tak berapa nak sihat lagi. dengan aku sibuk nak uruskan urusan rasmi aku ni lagi. 

1hb 3 sampai 30hb 4 aku akan berada di akedemi imigresen kat P.D

aku dah lupa apa tah yang aku buat hari sebelum² ni. hahaha.. tapi yang pasti, aku beli barang² nak dibawa kt P.D nanti.

semalam hari yang paling aku penat. mula² aku nak p cop suruhanjaya sumpah pah ofis dia tutup plak. jadi aku fikir, baik aku p klinik dulu buat x-ray dengan medical check up. 2 klinik p tapi x-ray tak boleh nak guna. nak p hospital, mesti lambat punya. yang ada x-ray yang paling dekat selain dungun ni, kat kerteh. fikir jugak nak p ke tak.

dalam fikr 2, aku terus ke pejabat tanah dungun nak cop 2 la tapi orang dia cakap pengawai dia tak de. p meeting. last aku p makahmah baru la ada. 2 pun kena tunggu sebab ramai orang. tapi tak pe la kan. janji dah settle bahagian 2. 

drive ke pejabat KWSP nak ambik penyata. bila dah siap semua. aku call kak gee ajak teman aku p klinik kat kerteh 2. nasib kak gee nak teman aku. kalau tak, boring la aku sorang². thanks kak gee. love u =)

dah la aku dari pagi tak makan apa². lapar jangan cakap la. bukan tak nak p makan tapi selagi tak settle ni, tak lega la u.

sampai² rumah terus melantak la. tapi 2 pun x settle lagi. sepupu ajak p rumah mak saudara sebab nak kena bincang hal kenduri jugak. tapi ni kenduri baca yasin. macam kenduri kesyukuran jugak 2 kan. majlis mak saudara hari rabu. hari sabtu lak mak saudara buat majlis hari jadi anak dia iaitu sepupu aku la 2..

sampai rumah jam 9 malam tengok tv sejam pah2 masuk bilik terus x sedarkan diri..

* 25hb 2 2011, aku buat kenduri kesyukuran; kecil² je.

P/S : kawan cakap aku seorang low profil. thanks =)

1 comment:

Bunga said...

sibuk kan..sma la ngn bunga..